Lieve leden, het is aan het naderen.

Verschillende ploegen hebben er mee te maken, verschillende teams (waaronder zelfs Dames 1) kunnen dit weekend niet spelen door corona!

Basis is, je voelt symptomen of je bent in contact geweest met iemand waarvan je weet dat hij of zij positief is => huisarts bellen en advies vragen.

Er zijn dus NIEUWE regels (die wij dus niet hebben uitgevonden....):

=> Max 4 PER TAFEL

=> Dus geen 10 meer per tafel!

=> Rechtstaand drinken = verboden (liggend ook tenandere...)

=> Douches zijn en blijven gesloten (ze openbreken hoeft dus niet...)

Wat u al moest weten maar wat we nog even herbevestigen:

=> Staan is masker aan

=> In- en uitgangen respecteren

=> Registreren!

We hebben geen zin om te evolueren naar 'Brusselse toestanden' waar je dus niets meer te drinken krijgt en enkel restaurant mag hebben.

Hou er dus rekening mee als je in Brussel gaat spelen => geen cafetaria's open!!

Wederom culinary Friday by Axelle deze vrijdag!

Wie het al geproefd heeft weet het, topwaanzinlekker!

Geweldig Kippetje deze vrijdag!

Reserveren is een must want alles wordt dagvers gemaakt.

Ten laatste donderdag 16u doorgeven met hoeveel je komt!

 

Gratis webinar voor de umpires vanavond 5 oktober, allemaal dankzij de week van de officials!
Tijdens dit webinar worden de mentale uitdagingen van wedstrijdofficials besproken. Je krijgt er praktische tips en info om je te helpen naar betere prestaties.
Tijdstip: 20u00 - 21u30
Gratis inschrijven doe je door op deze link te klikken!

Lieve Leden en Supporters,

Zondag is het de grote Battles of The Titans.

Daar we toch alles volgens de covid regels willen aanpakken wordt er gevraagd op voorhand te registreren.

INSCHRIJVEN PAS VANAF 12 JAAR!

Wettelijk mogen we niet over de 400 bezoekers gaan en uiteraard gaan we dit respecteren.

First in, first serve! Vol is vol en dikke pech!

Registreren = zeker tophockey zien!

Inschrijven voor de wedstrijd van Dames 1 tegen Dragons om 12u:
Klik hier.

Inschrijven voor de wedstrijd van Heren 1 tegen Dragons om 15u:
Klik hier.

Dragons mag 80 supporters meenemen (zelfs gratis.... )

Dank om ter plaatse alle maatregels te volgen, WE ARE REDS!!!!!

ps: donderdag spelen Dames 1 thuis om 20:30 tegen Leopold en de Heren 1 ook thuis vrijdag om 20:30 tegen Leopold

De Nationale Veiligheidsraad heeft afgelopen woensdag nieuwe maatregelen aangekondigd, die vanaf aanstaande donderdag 1 oktober van toepassing zullen zijn. 

De belangrijkste verandering die het functioneren van onze sport beïnvloedt, is de verkorting van de quarantaineperiode van 14 dagen naar 7 dagen. Dit heeft uiteraard gevolgen voor de uitstelprocedures en zou het aantal uitgestelde wedstrijden moeten verminderen.

De andere door de NVR aangekondigde wijziging betreft het dragen van mondmaskers in de buitenlucht. Maar ondanks de aangekondigde versoepeling van de verplichting om een masker buiten te dragen (verplichting enkel op plaatsen waar de afstand van 1m50 niet kan worden gegarandeerd), hebben we besloten om de verplichting te handhaven om op onze clubs altijd en overal in de buitenlucht, een mondmasker te dragen. Deze unanieme beslissing is ingegeven door de negatieve evolutie van de gezondheidssituatie in België en door de moeilijkheid om, in onze clubinfrastructuren, overal en ten allen tijde sociale afstand te garanderen.

Binnen de club
Dragen van een mondmasker:
verplicht in alle binnenruimtes, behalve zittend aan tafel, met respect
voor de Horecaregels ;
verplicht in alle buitenruimtes.
Gezien de precaire gezondheidssituatie in ons land en gezien het
feit dat het uiterst moeilijk is om steeds en overal de ‘distancing’
van 1m50 te garanderen in onze clubs, verkiezen we om het
dragen van een mondmasker verplicht te houden in de clubs.

Gebruik geen gezamenlijke douches en kleedkamers

 Kleedkamers zijn immers vochtige, slecht verluchte ruimtes waarin veel personen op een kleine oppervlakte aanwezig zijn, en dat brengt grote risico’s mee voor een snelle verspreiding van het virus. Het gebruik van kleedkamers
kan voor alle teams hoog-risicocontacten veroorzaken (contacten gedurende
min. 15 minuten en met minder dan 1,5 meter afstand)!
Er wordt aangeraden om briefings in de buitenlucht te organiseren;

 

Hier: Covid-19 wedstrijdprotocol 01-10-2020, vindt u het aangepaste wedstrijdprotocol. Zoals gebruikelijk zijn de gewijzigde passages gemarkeerd (in het geel). 

Beste Leden,

Zouden we dit willen?

Ik denk het niet!

We hebben een warme oproep gedaan om vrijwilligers te zoeken die ons een paar uurtjes willen helpen de coronamaatregelen te laten opvolgen.

Taak van deze vrijwilligers is mensen opmerkzaam maken op het feit dat:

=> ze zich moeten registreren (wat niet iedereen doet!)

=> ze hun masker moeten opzetten als ze rondwandelen (wat niet iedereen doet!)

=> ze max met 10 aan tafel mogen zitten (wat niet iedereen doet!)

=> ze de juiste in- en uitgangen gebruiken (wat niet iedereen doet!)

Meer is dat niet!

We hebben het geluk 'enkele' vrijwilligers gevonden te hebben die deze mega ondankbare taak op zich willen nemen.

Maar het merendeel vindt dat 'iedereen maar zelf zijn verantwoordelijkheid moet nemen'.

Fair Enough.

Maar mogen we dan ook vragen dat iedereen dit dan ook daadwerkelijk doet?

Want anders hebben we binnenkort onderstaande (weer) aan ons voordeur hangen.

En dat willen we niet me dunkt.

Nogmaals oprechte dank aan diegenen die hieraan willen meewerken, wie zelf nog zou willen helpen => covid@rahc.be.

remember?

 

 
Zin in een lekker dineetje deze vrijdag?
Axelle gaat weer een top top top herechje (uit te spreken op zen Sergio's) maken.
De beste catch of the day die vrijdag gevangen zal worden!
Reserveren noodzakelijk voor woensdag 23/09.
(sfeerbeeldjes van laatste diner....)

Beste Leden,

Voorlopig zijn we gespaard op de club maar het is wel aan het naderen!!!

En we merken dat er soms te los mee wordt omgegaan!

We moeten blijven herhalen!

=> Binnenkomen met masker!

=> Binnenkomen via de juiste ingang!

=> Rondlopen met masker!

=> Mondmaskerplicht langs het veld! Tevens op de tribune!

=> Geen consumptie langs de velden en op de tribune!

=> Max met 10 per tafel

=> U gaat buiten via de juiste uitgang!

U doet dit zelf en u let er mee op dat anderen het ook doen!

Onze Covid Police zal aanwezig zijn! (u wil dit zelf doen, keitof => covid@rahc.be)

Maar dat zou niet nodig moeten zijn!

En heb respect voor mensen die u aanspreken als u in de fout bent.

Doe het voor uzelf, de anderen en voor de club.

Hierbij nog eens het Covid-19 actieplan van RAHC:

Covid-19 Actieplan RAHC

 

Lieve leden en grote fans,

Gusto en de club hebben in alle liefde en sympathie gezamelijk besloten dat ze niet meer de uitbating van de bar gaan doen.

Om het in hun woorden te zeggen:

We hebben vorig jaar met heel veel plezier op RAHC gewerkt, maar het was voor zowel de Club als voor ons tijd voor iets anders.

De fakkel van het beheer van de bar werd ondertussen ook met veel liefde teruggeven.

Wij zullen ons weer focussen op onze pop-up restaurants, waar jullie meer dan welkom zijn en op onze B2B events.

Hopelijk komen we elkaar daar ook eens tegen.

Dit laatste gaat zeker nog gebeuren want voor grote events zal Gusto zeker nog voor ons klaarstaan.

Mega dank voor gans hun team voor de waanzinnige hulp die zij ons geboden hebben in het herstuctureren van gans onze horeca. We zijn hen daar ontzettend dankbaar voor!

Check zeker ook nog eens hun website indien je zelf nog een feest of event wil doen!

Vanaf heden is het onze lieve Gonda die de bar en het restaurant op zich gaat nemen. Voor al jullie vragen of feestjes, bar@rahc.be

En denk tevens aan ons tweewekelijks culinair festijn van ons Axelle.

Smakelijk en schol!

 

 

Bar - restaurant

Alle info en reservaties:

bar@rahc.be

 

Clubkalender
Dames & Heren 1
Zoek in onze site
Contact Vertrouwenspersoon RAHC

 

 

 

 

vertrouwenspersoon@rahc.be

 

 

Hockey Nation Shop

NIEUWE LOCATIE => IN DE XIOR ARENA!!!

Open tijdens het seizoen:

  • woensdag 13.30u - 17.30u
  • vrijdag 16.30u - 20.00u
  • zaterdag 9.00u - 15.00u

 

 

Scott Brocken:

shop@rahc.be  of +32 474 89 17 26 

Met steun van

   

     

Verjaardagskalender
20/10
Alice Carbonez
20/10
Pascal Jacobs
21/10
Pascale Moriau
21/10
Ingeborg Peeters
21/10
kristien van hekken
21/10
Hidde Ripmeester
21/10
Manou Schrooten
21/10
Nicholas Mertens
22/10
Vera Petelina
22/10
Tobi Peeters

Ontspanningslaan 4    |    2960 St. Job in 't Goor    |     info@rahc.be

© 2016, R. Antwerp H.C. - All rights reserved - website powered by Twizzit.com